Bijna ieder jaar gaan we wel naar de grootste boekenmarkt in Deventer. Van 11 tot 6 en dan heb je nog niet eens alles gezien. In 2004 ging Ed alleen, in 2005 Ed en Bonny, in 2006 was het voorbij voor we het door hadden en in 2007 gingen Ed en Saskia. Saskia met fototoestel was meer gevangen door de mooie stad dan door de talrijke boeken. Geen wonder eigenlijk want na een dagje Deventer kun je geen "boek" meer zeggen.
25 files, last one added on Feb 10, 2008 Album viewed 2 times